خوشحال میشم بخونیدش.. 

به نظر خودت چه چیزی در شخصیتت جالبه؟

شاید اینکه اگر بخوام کاری رو انجام بدم یا چیزی رو واقعا بخوام تمام تلاشم رو میکنم تا بهش برسم و معمولا هم میرسم

اگر بخوای یک استارت-تاپ(همون بیزینس و تجارت)راه بندازی،اون درمورد چی خواهد بود؟

احتمالا لوازم التحریر و وسایل فانتزی و ازین جور چیزا"^"

شب یا روز و چرا؟

شب

و خب برای اینکه شب به شخصیت من خیلی نزدیک تره و شب چیز هایی داره که من واقعا دوست دارم،همینطور شب خیلی قشنگه و آرامش داره•-•

ترجیح میدی به دریا بری یا کوه؟

دریا

به بهشت و جهنم اعتقاد داری؟

اوهوم"))

خیال یا واقعیت و چرا؟

خب من معمولا با واقعیت کنار میام ولی خیال رو انتخاب می‌کنم چون من انسان خیال‌پردازی هستم و خیال پردازی واسم جالبه و حالمو خوب میکنه..باعث میشه به چیزایی که میخوام بیشتر نزدیک بشم

آیا خودت رو فردی برنامه ریز میدونی؟

تا حدودی آره..توی یسری چیز ها واقعا برنامه ریزم ولی توی یسری چیزها نه..کلا بستگی داره

زندگی برای کار،یا کار برای زندگی؟

کار برای زندگی..فکر نمی‌کنم زندگی برای کار خیلی جالب باشه

مسئولیتی که ازش سر باز میزنی(از انجامش امتناع میکنی)

در حال حاضر چیزی به ذهنم نمی‌رسه

چیز هایی که تورو قدرتمند و توانمند می‌کنند

هدف‌هام،خیال‌پردازی،آهنگ‌هام،بعضی از آدما،تونستن

به نظرت گیاهخواری صحیحه؟

خیلی نظری ندارم ولی خودم گیاه‌خوار نیستم

لیست ده چیزی که نمایانگر تو هستند

1-شب

2-ستاره‌ها

3-پروانه‌ها

4-کتاب‌

5-هری پاتر

6-جادو

7-دریا

8-قلب آبی

9-قهوه

10-....

ده چیزی رو نام ببر که بهت استرس میدن

1-از دست دادن کسایی که دوستشون دارم

2-بودن بین کسایی که نمیشناسم

3-انجام دادن کاری که توش خوب نیستم جلوی بقیه

4-تنهایی

5-ازم سوء استفاده بشه

6-بین من و کسایی که دوستشون دارم فاصله بیفته

7-کاری که دوست ندارم رو از سر اجبار انجام بدم

8-بقیه چیزایی که دوست ندارم و شخصی هستن رو بفهمن

9-چک شدن گوشیم توسط بقیه(بخصوص والدینم)

10-چیزی رو راجع به نزدیکانم بفهمم که باعث بشه آسیب روحی ببینم

اگر میتونستی پنج تا حرفه/اخلاق/ مسیر زندگی‌ت رو عوض کنی،اونها چی بودن؟

1-نقاشی

2-بتونم راحت تر حرفمو بزنم

3-یسری آدمای اطرافم

4-زود فهمیدن یسری چیزا

5-یه زندگی آزاد و بدون دغدغه داشته باشم

در مورد چیز هایی که میخوای تو کشورت تغییر بدی بنویس

تبعیض جنسیتی

فاصله طبقاتی

نظرت در مورد داشتن فرزند

من رابطم با بچه ها خوبه،ولی کلا یکم رو مخن

با این حال دوست دارم بچه دار بشم..یه دختر و یه پسر:">>

از تولد تا مرگتون رو به صورت طرح کلی(یه جور خلاصه)بنویسید

1سالگی تا 8سالگی:شادی،بچگی،توی یه دنیای دیگه بودن

8سالگی تا 11سالگی:درس،انجام دادن کاری که نمیخواستم،فهمیدن یسری چیزا،اذیت شدن،دوری از دوستام

11سالگی تا 13سالگی:کنار اومدن با مشکلات،رسیدن به یکی از اهدافم،تلاش،درس،دوستی

13سالگی تا مرگ رو هم نمیدونم..

قهرمان بچگی های تو کی بوده؟

بابام:">

یه نامه برای اولین عشقت

ندارم:/

پدرت و مادرت چطوری باهم آشنا شدن؟

مامانم و عمم باهم همکار بودن و خب بقیشم واضحه

پنج چیز برای به یاد آوردن،وقتی اوضاع سخت و غیر قابل تحمل

1-دفترچه خاطراتم

2-بعضی از آهنگام که کمکم کردن اون زمان رو رد کنم

3-بعضی از کسایی که کمکم کردن اون زمان رو رد کنم

4-عکسایی که واسه اون زمانه

5-هری پاتر

من خوشحالم که این چیز ها این ماه برام اتفاق افتاد

حقیقتا نمیدونم:/

کاری که میخوای انجام بدی تا در یاد ها بمونه

آدمی باشم که باعث بشه بقیه حتی شده یکم زندگی کردن واسشون راحت تر بشه..

چه کارایی انجام میدی وقتی میخوای از (مشکلات و سختی ها) فرار کنی؟

آهنگ گوش میدم و سعی میکنم چیزی که اذیتم میکنه رو بنویسم و از ذهنم به کاغذ منتقلش کنم

فصل مورد علاقت و چرا؟

تابستون

چون دیگه درسی نیست و مجبور نیستم هر روز یه برنامه ی خسته کننده رو انجام بدم و واسه خودمم..تولدم توی تابستونه:">

سبک خوراکی و غدای مورد علاقت

حقیقتا من همه چیز دوست دارم

غذای مورد علاقه‌م هم پاستاعه..هر نوع پاستایی

زندگی کاری ایده آل خودت رو چطور تصور میکنی؟

عاام راستش این توی ذهنمه و دوست ندارم واسه کسی بگم...برای همین حتی توی واقعیت هر کسی ازم میپرسه فقط بهش میگم برنامه ای ندارم

پنج چیزی که تورو سرخوش میکنه

1-آهنگ گوش دادن

2-خرید کردن

3-خوردن چیزایی که دوست دارم:">

4-حرف زدن با بعضیا

5-مسخره بازی در آوردن با خواهرم

آیا حضور من در دنیا،تغییری ایجاد کرده؟

شاید هنوز ایجاد نکرده باشه..ولی برنامه دارم در آینده ایجاد کنه..

به چه کسی شباهت(از لحاظ ظاهری)داری؟

به شدت به مامانم

منبع رو نمیدونم،من توی وب جیوو دیدم:کلیک